PROGRAMA ENFILA’T, foment del cooperativisme en l’atenció a les persones
El programa consta d’un curs sobre com es gestionen les empreses d’economia social de 12 hores de durada (18, 25 de setembre i 2 d’octubre), i servei d’assessorament i maduració d’idees empresarials (octubre, dates a determinar) en iniciatvies d’atenció a les persones.
El plaç d’incripció finalitza el dia 15 de setembre. PLACES LIMITADES A 20 PERSONES.
Tindran caràcter prioritari però no exclusiu les iniciatives de la comarca del Solsonès.
* * *
Destinataris del curs de gestió empresarial: tota persona o projecte emprenedor que es vulgui endinsar, sigui o no de l’àmbit d’ atenció a les persones, i qualsevol iniciativa ja existent que vulgui millorar la qualitat dels seus serveis.
Destinataris del programa d’assessorament: iniciatives i persones que treballin en l’àrea d’atenció a les persones i que vulguin crear un projecte empresarial. Caldrà que els assistents hagin assitit al curs de gestió empresarial.
PREU: 25 euros per a dones que es dediquen o volen dedicar-se al sector d’atenció a les persones , i en especial a les persones grans. 35 euros, per la resta.
FORMA I PLAÇ D’INSCRIPCIÓ: contactant amb l’Associació l’Arada a través del correu ‘donaigentgran@larada.net‘, o el telèfon 973 11 22 31 i fent-nos arribar el formulari que s’adjunta. El plaç d’incripcions finalitza el dia 15 de setembre.
DESCARREGA’T EL FORMULARI D’INSCRIPCIÓ PREMENT AQUÍ
* * *
INFORMACIÓ SOBRE EL CURS EMPRESARIAL: COM ES GESTIONEN LES EMPRESES D’ECONOMIA SOCIAL?
Formador: APOSTA, Escola de Cooperativisme
Horari de les sessions: 2/4 de 10 a 2/4 de 2
18 de setembre. Blibloteca de Llobera.
Sessió 1.Màrqueting i vendes (el mercat, màrqueting a les empreses cooperatives, enfocament i orientació al client i/o usuari del servei, recerca de mercat, pla de màrqueting)
25 de setembre. Blibloteca de Llobera.
Sessió 2. Finances per a no financers (Gestió economicofinancera, règim juridic, anàlisi econòmicofinancera, fiscalitat, comptabilitat, fonts de finançament)
2 d’octubre. Hostal de Pinós.
Sessió 3. La qualitat del servei (gestió estratègica, processos de reflexió estratègica, disseny organitzatiu i desplegament d’objectius, planificació i control de la gestió, gestió i disseny dels processos de qualitat del servei)
ASSESSORAMENT EN LA CREACIÓ D’UNA INICIATIVA EMPRESARIAL
Assessor: AraCoop, promoció i creació de cooperatives.
A partir de l’octubre. Dates a concretar.